Thursday, June 26, 2008

Anwar masih hidup selepas 10 tahun diracun Arsenik dan disuntik HIV !


Ingat lagi dakwaan Arsenik ? dan suntikan HIV ?

Anda tentu tidak dapat melupakan bagaimana dakwaan demi dakwaan semata mata ingin memburukkan kerajaan dibuat .. Bahkan isteri PakSheih , Wan Azizah juga ‘menari’ rentak yang sama dengan mengatakan kerajaan zalim dan jahat dengan membuat tindakan tidakberperikemanusiaan tersebut kepada Bang Nuar…

Tetapi selepas disiasat dan disahkan doktor pakar, jawapan diterima ialah, Anwar tidak ada jangkitan apa apa. Ketika itu tahun 1998 dan kita berada di tahun 2008.. Sudah 10 tahun.
Apa yang anda dapat lihat sekarang ? Anwar semakin galak dan sihat.. Mana pergi HIV nya ?? entahlah. Mungkin dah mengalir keluar dari badannya melalui saluran-saluran utamanya!

Ia pergi dengan semua tidak menyedari bahawa HIV dakwaan beliau adalah penipuan Maha Besar kepada kerajaan….Akibatnya nama negara terjejas dan kredibiliti kerajaan telah rosak sangat teruk.

Jika benar HIV disuntik tentu Anwar sudah di dalam tanah dikafankan dan dipanggil Allahyarham !

Begitu juga berlori lori fail sulit dan rahsia juga tinggal gertakan yang tiada tindakan serius ke arahnya. Mungkin ia senjata sulit yang ‘malu’ untuk didedahkan kerana takut ‘kemaluan’ lain akan terdedah sama.

Komen: Tuduhan tetap tinggal tuduhan. Dan yang didakwa kena Arsenik dan HIV sudah sihat dan sibuk menyusun strategi merosakkan bangsa dan mematikan penyokongnya yang dahulu berhempas-pulas membantu menaikan namanya. Inilah dia Anwar selepas sembuh secara misteri daripada Arsenik dan HIV. Tetapi yang pastinya sekarang, kesemua penyokongnya yang satu masa dahulu sebelum PRU-12 berhempas pulas menyebarkan manifesto partinya akan pasti diracuni Arsenik buatannya untuk memudahkan lagi proses menghapuskan mereka yang sekarang menunggu segala janji-janji manisnya sebelum PRU-12. Jadi sekarang fikir-fikirkanlah lagi ye.

5 comments:

anwar dot com said...

Anwar mengakui hubungan dengan Yahudi

http://www.youtube.com/watch?v=je403BiF6Pc


Anwar kata NO to Negara Islam & Mahkamah Syariah

http://www.youtube.com/watch?v=b1xVDkj1Njw&feature=related

sumber :
http://anwaribrahimdotcom.blogspot.com

Anselmo said...

Anwar sentiasa menjadikan PKR alat untuk mendapat dunia.Tanpa disedari belaiu adalah mainan yahudi dan menjadi penjilat yahudi nombor wahid. Penipu besar abad ini, jauhilah dari Anwar.Moga ALLAH selamatkan umat dan negara Malaysia dari penipu besar.

mrf said...

betul tu..masa aku gi germany kursus kat sana, ada la aku borak2 dgn org german kacukan indon.dia tanya jugak pasal anwar.terkezut aku sbb anwar punya nama sampai kt german pon org kenal. tapi aku tak terkejut sgt sbb dia kata org german mmmg tak suka yahudi dan katanya anwar dan juga amien rais jadi mainan yahudi untuk area asia tenggara terutama sekali negara islam seperti malaysia dan indonesia. patut la org german pun tau naba anwar..sbb ada kaitan dgn yahudi rupanya.. untung la hitler dh takde..kalau tak dgn anwar dia pancung..

hafizovsky said...

Ihr Dummkopf draußen,die politische Verbindung zwischen Regierungsparteikoalitionen sind nicht mer konkret & daher,wir sind als die Völker des Landes wollen Pak Lah & seine Ministern los gehen!Sie sind verdammt scheiße & auch haben gar keine Energie;um eine transparente Regierung zu formen!Scheiße UMNO!Ihr seid alles Dummkopf!

rosyidi said...

Salam

Translation dari apa budak hafizovsky kata

"Their fool outside, the political connection between government party coalitions are not more mer concrete & from there, we are as the peoples of the country want Pak Lah & its go to Ministers loosely! They are condemned shit & also have no energy; in order to form a transparent government! UMNO shits! You are all fool!"

Hangpa nilai sendiri la mcmana kebiadapan budak nie..