Tuesday, February 26, 2008

Arkib Berita - Kegoblokan & Ketakutan PAS serta pembangkang

Utusan Malaysia - 26 Februari 2008

Ternyata PAS sendiri takut dengan pergerakan jentera BN.

PAS! Jangan lupa kaji Laporan Kemajuan dan Manifesto Barisan Nasional, di sini rakyat boleh ukur bagaimana kekuatan BN berbanding pembangkang.


Konon berjanji nak buat "Negara Kebajikan" nak bina rumah kos rendah pun masih terkial-kial cari dana. Sudahlah PAS janji keling ler korang! Berjanji dengan budak higusan boleh le korang buat, ni berjanji dengan rakyat. Nampak sangat kelemahan PAS!







Mat Sabu ingat dia siapa nak tunjuk belang dekat SPR! Hormatlah sikit bila dah masuk tempat orang. Tak pernah belajar sivik dan adat kita sebagai orang melayu ke. Konon nak berjuang kerana Islam tapi terang-terang lagi dah tunjuk ciri-ciri ketua bangang!

Apa ingat ko sorang je ke yang boleh marah? Sedarlah diri sikit, hormatlah orang lain. Dengan gelaran Naib Presiden PAS rakyat takut ke? Rakyat lagi menyampah dan nak marah adalah..BODO!
Eloklah ko rasa terhina sebabnya ko dan PAS memang amat sangat perlu DI-HINA.







Janji DAP - Manifesto DAP yang tak kurang lemahnya dengan PAS! Janji Merapu DAP & pembangkang. Mereka hanya pandai tabur janji tetapi nanti terkangkang nak tunaikan.

SOKONG BN - Janji Terlaksana

2 comments:

puterinusantara said...

baru nak buat rumah murah dah tak mampu, itu belum lagi minta subsidi macam-macam untuk kehidupan yang lebih baik. Ini baru saja bagi satu negeri utk PAS memerintah. Kalau beri satu negara tak tahulah apa akan jadi...alamat porak perandalah negara...

Sentiasa Haziq said...

eleh, tak heran aku dgn PAS tu...baru satu negeri blom masih dpt dimajukan. inikan pulak nak berangan kuasai negara. dahlah kerusi yg dipertandingkan blom mencukupi untuk menguasai 2/3. DAP bukannya nak berkongsi dgn PAS pun...