Wednesday, March 5, 2008

Anwar Keparat!

Selama 17 tahun Anwar berada dalam kedudukan tertinggi dalam UMNO /BN beliau telah meminta rakyat Malaysia memberi keyakinan dan kepercayaan mereka kepadanya. Tetapi itu dahulu. Sekarang manusia bertopeng Iblis yang sama meminta rakyat Malaysia untuk meletakkan kepercayaan kepada DAP, PKR dan PAS.

Suatu masa dahulu, manusia bebal ini ada berkata “ Pemimpin DAP, PAS dan Parti Melayu Semangat 46(S46) gila kuasa hingga mereka sanggup memperdayakan rakyat untuk mempercayai matlamat politik jahanam mereka”

Pemimpin seperti Anwar hanya berminat pada kuasa dan tidak mengendahkan kepentingan rakyat serta negara. Anwar juga berjanji untuk memansuhkan cukai pada masa itu tetapi sebaliknya ia hanya janji tinggal janji “ Jika kita mansuhkan cukai, di mana kita akan mendapat sumber kewangan untuk membiayai projek pembangunan?”

Selain membohongi rakyat dan membelot pada parti, Anwar juga pernah mengutuk PAS di mana dalam katanya “ Rakyat harus tolak PAS kerana ia gagal untuk menjaga kebajikan orang Islam di Malaysia. Ketidakjujuran PAS terbukti daripada kerjasama yang telah di buat dengan DAP untuk menafikan hak masa depan yang cerah bagi orang Melayu.

Jadi jelas di sini PAS dan Anwar merupakan manusia yang bertopengkan Iblis, dengan mempunyai kebusukan dalam hati mereka, merancang untuk mengambil alih tampuk kepimpinan negara Malaysia walaupun dengan cara mengadaikan maruah rakyat dan Islam.

Anwar juga turut dilihat pandai menebarkan janjinya kepada rakyat. Tetapi sudah menjadi suatu kebiasaan bagi manusia syaitan ini untuk tidak menunaikan janjinya. Lihat sahaja janjinya pada waktu dia menjadi Menteri Pelajaran, tiada sebarang usaha yang dilakukan untuk mewujudkan dasar-dasar yang boleh membela nasib guru terbela. Guru-guru dipaksa bekerja tanpa diberi bayaran yang setimpal serta tiada kenaikan pangkat. Begitu juga pada pihak sekolah di mana murid-murid tidak langsung diberi pendedahan kepada corak pendidikan yang terkini. Ini semua terjadi akibat daripada kebodohan dan kelemahan pucuk pimpinan Anwar.

Bagi penduduk Negeri Pulau Mutiara di Utara, manusia syaitan ini jugalah yang menjadi dalang dalam membenarkan hak kenaikan kadar tol Jambatan Pulau Pinang setiap 5 tahun. Pada tahun 1993, syaitan ini menyandang jawatan Menteri Kewangan Malaysia. Kenaikan kadar tol ini dilakukan adalah atas tujuan dan kepentingan dirinya sendiri tanpa mahu mengambil kira kesusahan rakyat walau sedikit. Bagi syaitan ini, hanya suatu sahaja impinanya, merampas kekuasan negara dan membangkrapkan negara Malaysia serta penyesatan secara terbuka melalui bala tentera IFC nya.

Mungkin kita masih ingat pada adik angkat Syaitan Anwar – Nallakaruppan yang telah ditikam dari belakang oleh Anwar sendiri. Nallakarupan membuat pendedahan mengenai syaitan Anwar pada semua rakyat Malaysia di mana segala tuduhan yang telah dilemparkan oleh Tun Mahathir, bekas Perdana Menteri Malaysia terhadap Anwar adalah tepat dan jelas. Selicik mana pun dirinya, rakyat dan kerajaan dapat menghidu setiap salah laku yang telah dilakukan oleh syaitan Anwar.

No comments: