Tuesday, April 8, 2008

Rakyat Selangor Akan Dapat Makan Hasil Dari Satey Babi

Menyambung kembali isu Exco Selangor yang meluluskan program ternakan babi moden, ucapan tahniah dilemparkan kepada semua pengundi yang berpaling tadah di Selangor kerana memberi undi kepada DAP untuk mentadbir negeri ini. Diharap dengan adanya ladang ternakan babi moden, akan bertambahlah kemewahan dan kekayaan yang dikutip dan dilapah ramai-ramai hasil dari keuntungan ladang ini kelak.

Boleh dikatakan keuntungan tanpa cukai, ternakan babi ini mampu untuk menubuhkan kembali sektor ekonomi di negeri Selangor di bawah pimpinan DAP dan Pakatan Rakyat yang sama-sama mengembeling tenaga menjayakan rancangan murni ini. Sekali lagi tahniah di ucapkan.

Mungkin dalam tempoh yang terdekat, rakyat negeri Selangor yang bertindak menyokong DAP dalam pilihanraya tempoh hari akan mendapat subsidi daging babi salai / panggang atau satey babi secara mudah di semua pasar raya di sekitar negeri Selangor, mungkin juga Pakatan Rakyat yang terdiri dari PKR, PAS & DAP akan membuat "Open House" di atas kemenangan besar mereka bersama juadah istimewa mereka daging babi BBQ.

"Badwi di arab jaga Unta, Pakatan Rakyat di Malaysia jaga babi, Rakyat Selangor yang berpaling tadah pangkah DAP dipaksa makan hasil babi"

4 comments:

si_merahhati said...

Apa sudah jadi ni?

WaZiRai said...

Projek Mesra Rakyat Kerajaan Selangor yang terbaru

Azurah Anuar said...

Kerajaan Negeri Selangor yang lama luluskan projek, bila tukar kerajaan ia masih diteruskan.

Kerajaan Negeri Melaka macam mana?

aku8080 said...

BN tak konsisten. Kalau macam tu BN di Melaka dan N9 dah lama buat jamuan BBQ babi dengan sate babi kat negeri tersebut.