Friday, March 14, 2008

PAS berhati-hatilah dengan PKR

Bekas Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat, Ezam Mohd. Noor meminta PAS agar mengambil sikap berhati-hati untuk bekerjasama dengan PKR dalam membentuk kerajaan di beberapa negeri yang ditawan pembangkang. Ezam mendakwa, melalui pengalamannya beliau yakin PKR dipimpin oleh pemimpin yang hanya mementingkan cita-cita peribadi untuk berkuasa dan sanggup menggadaikan maruah agama dan bangsa untuk mencapainya.

"Dalam menghadapi suasana politik sekarang, sikap seumpama itu amat membahayakan masa depan kelangsungan perjuangan agama, bangsa dan negara"

Komen:

Jika dah bekas ahli PKR sendiri beri komen sebegini, maka kita pasti bahawa terdapat komplot yang kotor dimainkan oleh presiden dan parti PKR itu sendiri untuk menjahanamkan rakyat serta negara.

Jika perkara ini dibiarkan, maka bukan sahaja negara kita dalam bahaya tetapi ia turut memperjudikan maruah rakyat, yang secara tersembunyi telah ditipu oleh manusia durjanan di dalam PKR.

2 comments:

haji irwan said...
This comment has been removed by the author.
haji irwan said...

ASSALAMMUALAIKUM

Saya menyokong kenyataan ezam, bekas ketua pemuda keadilan johor juga ada menyatakan dalam ceramahnya di shah alam baru-baru ini, bahawa PKR dapat bantuan daripada george soros untuk mengukuhkan keewangannya. Adakah patut seorang parti politik yang memperjuangkan rakyat sanggup bersekongkol dengan kaum yahudi untuk menjatuhkan kerajaan. Turut sama dalam usaha tersebut iaitu Datin Wan Azizah sendiri. Ketika itu Anwar dalam tahanan ISA. Rakyat seharusnya sedar bahawasanya kita yang menentukan hala tuju negara. Ingat lah pada zaman moden ini strateji menjajah bukan dipengaruhi dengan ketenteraan semata-mata. Tetapi dengan mengguanakan kuasa ekonomi dan politik ianya lebih hebat bagi menjatuhkan kerajaan sedia ada. seperti dalam perlambagaan Yahudi bab 10: "Wahai bangsaku, marilah kita sama-sama menghancurkan manusia "goyum" (babi), diseluruh negara(dunia). Dengan menggunakan apa jua sekalipun. Mewujudkan pertelingkahan antara sesama mereka, memecah belah sesama mereka. Dengan menguasai pemikiran mereka. Dengan penipuan kita. dengan kebodohan mereka itulah mereka akan berpecah belah Dan setelah mereka berpecah belah, kita kuasai mereka". Lihatlah bab 10 perlembagaan yahudi itu sendiri. Dahulunya kita dengar Pakistan dan kini negara malaysia. Kita tahu kerajaan kita bukan pro Amerika dan Yahudi. Dan pihak Yahudi menggunakan kesempatan untuk memecahbelahkan negara tercinta ini. Tidak mustahil sekiranya PKR dan DAP menjadi kerajaan, kita sama sebaris dengan Turki dam Mesir antara negara islam yang sebaris dengan mereka. Memang kita akan senang dari segi ekonomi. Tapi kita akan terikat dengan perjanjian. Setiap Perjuangan Yahudi dan Amerika kita perlu menyokongnya bagi mengelak sekatan ekonomi. Termasuk lah menyokong kegiatan ketenteraan mereka yang walaupun menyerang negara islam sendiri. Selain dari itu pangkalan tentera amerika juga akan didirikan disini. Mereka akan menakluk dunia ini mungkin bertahun lamanya. Dan apakah nasib anak cucu kita kelak????? semuanya terletak di tangan rakyat malaysia. Mereka(yahudi) telah memulakan kegiatan jajahan mereka ketika mereka berjaya menghasut orang arab sendiri untuk menjatuhkan empayar " tuki uthmaniyah" di era kegemilanganya. Ternyata dengan strateji menggunakam bangsa arab sendiri bagi menjatuhkan empayar itu mereka berjaya. Di era sekarang kini kerajaan kita pula. Mereka akan mempengaruhinya dengan strateji yang baik dengan mempengaruhi individu yang berpengaruh di malaysia untuk menjatuhkan kerajaan malaysia. ingat-ingatlah bangsa ku. kita akan terkabur dengan keewangan dan saya percaya pihak Anwar akan berjaya menurunkan dan memberi kemewahan kepada rakyat. Akan tetapi keewangan itu sendiri datang dari sumber yang haram. Itulah taktik kotornya.

Antara perjuangannya ialah mewujudkan WTO di malaysia. Kita sedia maklum WTO adalah satu era yang di mana pihak yahudi dan sekutunya mencipta bagi mengukuhkan lagi kedudukan mereka di dunia ini.Sistem ini di antaranya ialah dagangan bebas, di mana negara tidak berhak menghalang mana-mana syarikat asing untuk bertapak di negara ini. Pasaran bebas ini akan mewujudkan satu saingan hebat dari negara-negara yang kaya untuk bertapak di negara ini dengan harga yang murah berbanding syarikat yang di jalankan oleh pengusaha negara ini sendiri. Secara tidak langsung syarikat malaysia yang status low koprat atau medium koprat akan lingkup. Dan waktu kita sedang menikmati harga barang yang murah-murah tapi kita alpa dan taksub dengannya. Sehingga kita tidak sedar kita sedang menggadaikan negara sendiri. Negara-negara yang kaya sedang memamah kita dalam diam. Walaupun waktu itu kita asyik menikmati kemewahan. .