Sunday, March 2, 2008

Pembangkang Cemburu Kekuatan SPR

Ada sesetengah pihak yang mempertikai peranan dan pemantauan SPR berkaitan PRU-12. Segala cakap-cakap yang berbaur iri hati dan fitnah itu jika di teliti di keluarkan oleh pihak berejimen pembangkang. Segala kata-kata yang dikeluarkan oleh mereka jelas menunjukkan mereka hanya menabur fitnah tanpa ada data atau maklumat yang tepat bagi menyokong hujah-hujah mereka itu.

“ Jangan Biarkan SPR pengaruhi undi kita tahun ini? Caranya adalah pantauan. Buka mata, pasang telinga. Sejauh mana SPR pengaruhi keputusan ? Memang hebat kerana mereka sanggup memasukkan berpuluh ribu nama yang tidak sepatutnya ada di dalam senarai nama pengundi ’’

Jangan nak membuat fitnah ? Tunjukkan pada umum bagaimana mereka tahu mengenai hal ini. Jika cakap kosong siapa pun boleh cakap!

2 comments:

adie said...

apalah bodoh sangat engkau ni ...majority rakyat malaysia dah tahu ....check sendir lah brader ...mamang bengong dan tak ada akai...ada sekolah kee ....

yusof said...

SPY PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, SPR PENIPU, MENGGUNAKAN UNDANG-UDNANG DAN JABATA POIS DENGAN APA ALASAN SEKALI PUN, SPR 100% PENIPU.